برنامه ی رایگان محاسبه معدل دانش آموزان دبیرستانی

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

برنامه ای برای محاسبه معدل، میانگین ، نمره سالانه  دانش آموزان دبیرستانی

با استفاده از این برنامه که توسط نرم افزار ویژوال بیسیک ساخته شده دانش آموزان می توانند نمرات خود را پس از پایان امتحانات دیماه یا امتحانات خرداد در قسمت های مربوطه این برنامه وارد نموده و معدل کارنامه ای خود را مشاهده کنند.این برنامه بر اساس سیستم دانا(سیستم صدور کارنامه برای دانش آموزان) تهیه شده است.

 

 

 

 

 

 
 

 

 

                             برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

ادامه مطلب

 

کامپیوترتان به صورت مخفی به کدام سایت ها متصل می شود!؟

 

کامپیوترتان به صورت مخفی به کدام سایت ها متصل می شود!؟

زمانی که کامپیوتر شما به اینترنت متصل است، حتی اگر شما هیچ سایتی را باز نکنید و هیچ فایلی را دانلود یا آپلود نکنید، ممکن است باز هم کامپیوتر شما به سایت های مختلف متصل شود! مثلا یکی از نرم افزارهای شما تصمیم گرفته که خودش را آپدیت کند! یا گاهی اوقات ویندوز به صورت خودکار به آپدیت کردن می پردازد. برای اینکار ببینید کامپیتر شما به کدام سایت ها متصل می شود این مطلب را ببینید.

 

اگر سرعت کامپیوترتان کم شده، اگر می بینید که حجم استفاده از اینترنت تان زیاد شده و… احتمال دارد که یک ویروس یا یک برنامه به صورت ناخواسته و مخفی از اینترنت شما استفاده کند. برای اینکه چک کنید و ببینید کامپیوتر شما به کدام سایت ها متصل می شود.

 

به ادامه ی مطلب بروید.

 
 

 

Advanced Image To PDF Converter نرم افزاری است بسیار قدرتمند و کاربردی جهت تبدیل تصاویر به اسناد PDF که در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار تحت تمامی ویندوزهای مایکروسافت نصب می شود و قادر است تا از تمامی تصاویر با فرمت های محبوب و معروف نظیر TIF, TIFF, JPG, JPEG, GIF, PNG, BMP, PSD, WMF, EMF, PCX, PIC پشتیبانی کند و آن ها را تحت فرمت PDF تبدیل و ذخیره کند. شما توسط ابزارهای پیشرفته ی برنامه قادر خواهید بود تا اندازه صفحات را طبق نیاز خود تغییر دهید ، سایز تصاویر را کوچک و بزرگ کنید ، تصاویر را در هر سمت که بخواهید قرار دهید و تمامی ابزارهایی را که جهت ویرایش تصاویر نیاز دارید ، برنامه در اختیار شما قرار خواهد داد. از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به سرعت و پردازش سریع در تبدیل ، استفاده آسان و محیط کاربر پسند اشاره نمود.

 

 

 

 

 

img2pdf تبدیل تصاویر به اسناد PDF با Advanced Image To PDF Converter 5.0.1.5

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد